• En aquesta agenda de l'Escola Trail Costa Daurada hi trobaràs les activitats que durem a terme de totes les seccions: Trail, muntanyisme i marxa nòrdica.
  • Anirem actualitzant l'agenda a mesura que tinguem les activitats programades amb les persones responsables de cada secció.
  • En totes les activitats plantificadas haureu d'apuntar-vos a través del formulari d'inscripció que trobareu a la Web o a l'enllaç de l'Instagram @escolacostadaurada_

AGENDA D'ACTIVITATS 2024

NOVEMBRE

• DISSABTE DIA 30: MARXA NÒRDICA - (Lloc a concretar)

OCTUBRE

• DISSABTE DIA 5: SORTIDA SENDERISME PRIORAT - FALSET (Ruta circular - nivell fàcil - 13 km - 550 m - 4/5 h)
  • DISSABTE DIA 19: MARXA NÒRDICA - SELVA DEL CAMP
  • DIUMENGE DIA 27: SORTIDA SENDERISME MONTSANT - PUNTA DELS PINS CARRASSERS (1062 m) - 100 CIMS

SETEMBRE

• DIUMENGE DIA 8: SORTIDA PREPIRINEU - PENYES ALTES DE MOIXERÓ (2276 m)
  • DISSABTE DIA 21: CAMINADA PER LES MUNTANYES DE PRATDIP - PUIG DE LA CABRAFIGA (614 m)
  • DISSABTE DIA 28: MARXA NÒRDICA - SANTES CREUS

AGOST

• DISSABTE DIA 24: CAMINADA NOCTURNA - PRADES
  • DISSABTE DIA 31: PORTES OBERTES SECCIÓ MARXA NÒRDICA(Sortida des de l'Escola. Aviat donarem més detalls d'aquesta activitat)

Política de reserves i cancel·lacions

• L'anul·lació de la reserva haurà de ser comunicat per telèfon/WhatsApp: 637 450 151 amb 48 hores d'antelació.
  • No es faran devolucions en cas de no presentar-se a l'activitat i de no haver-ho comunicat prèviament.
  • Les activitats que oferim estan subjectes a les condicions del medi on es desenvolupen i de les persones que hi participen; per qualsevol cosa poden ser objecte de canvis o cancel·lació abans o durant l'activitat per diferents motius: Motius meteorològics, avís per Protecció Civil...
  • En cas de cancel·lació de l'activitat per part de l'Escola, l'import es deixarà en dipòsit per la propera activitat que estigueu interessats/des.